Nu är jag tillbaka! Tillfälligt!

Hej!

Ledsen att jag har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera denna blogg. Men jag lovar, det kommer bli bättring! Från mitten av Januari. Jag och Simon håller nämligen på att bygga hus så vi har väldigt mycket att stå i och har haft det ända sedan jag gjorde mitt senaste inlägg så det har helt enkelt inte funnits någon tid alls för pyssel. Men jag lovar i mitten av Januari när vi är inflyttade i huset, då kommer jag skaka liv även i denna blogg igen och lägga upp min alster då jag åter har tid att ägna mig åt min hobby. :)

Men vill ni ha något att läsa är ni varmt välkommen in och läsa på våran husblogg där vi skriver om det mesta som har med vårt husbygge att göra. :)

http://ometthus.blogg.se

Mvh Susanné

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0