Ännu en tavla samt Kinamat

Hej!

I dag var sista semesterdagen för mig! Då har jag haft tre härliga veckors semester och i morgon börjat allvaret igen. Jag har haft liite ångest över att semestern varit slut de senaste dagarna. Men nu måste jag säga att det känns helt okej! Känns ganska skönt att komma in i gängorna igen så att säga.

I dag så har jag och Simon åkt runt och kikat lite vi hade lite tråkigt runt lunch så vi tog en tur och kikade på lite hus etc. Bara för att titta och få lite inspiration till vårt eget. :) Ni får gärna kika på husbloggen på http://ometthus.blogg.se också. Vi uppdaterar direkt det har hänt något nytt!

På eftermiddagen vid 14:00 snåret åkte vi till min bror och Mia. Mamma och Pappa var också där och de hade med sig jordgubbar och glass som vi fikade vilket var gott! Sen några timmar senare så började Mamma bli hungrig och då tyckte vi andra att vi kunde väl äta då så vi kom fram till att vi köper Kinamat. Vilket faktiskt var riktigt gott! :) Kina- och Thaimat är såå gott!

Jag tänkte faktiskt ta och visa er en tavla i dag som jag målade för någon månad sedan. Denna tavla har jag dock skänkt bort till min Mor och Far men jag visar den ändå!



Hade tyvärr inget kort på den när den stod på en tavellist eller var upphängd så denna bild får duga! :)

Ha en bra dag!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0