En till ram av metallblad

Hej på er!

Ledsen att jag varit så dålig på att uppdatera under sommaren. Men jag gör mitt bästa samtidigt som jag försöker njuta av den korta tid vi har sommar. :)

Jag tänkte i alla fall visa er en till ram som jag har dekorerat med metallblad samt gjort några tryck på. Denna gång vart den i färgen silver. :) Denna ram är inte heller någon ram som jag använder utan det är en som endast ligger på hyllan.

Se bild nedan:



Så ser den ut. :) Som vanligt har jag inte satt in något kort i den. Men ni ser ju ändå hur ramen ser ut. :) Jag måste ta och visa er de där träskorna också men jag har inte hunnit ta någon bild på dem ännu. Men de kommer, de kommer. :)

Ha det bra! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0