Målning av träskor samt att vi ska flytta till hyresrätt.

Hej på er!

I går kväll så satt jag mig för att måla ett par träskor igen. Jag vet inte, men jag tycker verkligen om att måla just träskor. Jag vet inte varför men det bara är så! :) Det är mysigt på något vis. Denna gång målade jag dem vita med ett stort rött hjärta på varje träsko samt att de fick samma röda färg innuti. :) De vart ganska söta faktiskt! Tänkte även visa er de jätte bamsingar till träskor som min brors Sambo och syster hittade åt mig på en loppis de är verkligen stora! I vanliga storlekar är de ca storlek 45 så ni kan ju tänka er! :) Dessa är ännu omålade men jag kommer att måla dem så att ni får se dem både före och efter.

Bild nedan på de mindre träskorna. :)





Så såg dem ut. Och här kommer de omålade bamsingarna! :)



Japp så såg det ut! :)

Föresten så har vi nu fått en hyresrätt som vi kommer flytta till den 1 Oktober. Och snart kommer mäklaren och tar kort så snart kommer vår bostadsrätt ut på hemnet. Så det blir ca 2 månader till på Galgis bara.

Ha det bra!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0