Tänkte visa er en tavla!

Hej igen! :)

Jag tänkte uppdatera bloggen lite innan jag tänkte böja med en ny välkomstskylt. :) Jag tänkte nämligen börja med denna alldeles strax! Den kommer självklart komma upp på bloggen så snart den är klar!

I dag så ska jag, bror och Mia åka till föräldrarna eftersom Pappa fyllde år i Torsdags så ska vi ha lite födelsedagsfika så det blir jordgubbar och glass med grädde! :) Gott! Simon jobbar sen kväll så han blir inte med tyvärr.

Jag tänkte faktiskt ta och visa er en av mina favorittavlor. Den är inget speciellt men jag tycker om den. Jag har den hängande i vår "lillahall" som vi kallar det. Passagen mellan kök och vardagsrum. Det är nog i allafall ett år sen jag målade den om inte lite längre sedan. Tavlan är målad på Deep Edge Canvas. Se bild nedan på tavlan:







Så såg den ut. :)

Jag lägger även upp en till bild på gårdagens ram då jag hittade en bättre bild på den då den står på en tavellist. :)



Så där ja. :) Nu ska jag måla lite. Ha det bra!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0