Bokning av resa samt bild på halsband

Hej!

Jag och Simon har bokat en resa till Rhodos till hösten! :) Härligt! Något grymt! I dag var vi även i väg och tittade på ännu ett hus. Det var väldigt fint men jag vet inte om det är ett hus för oss. Varken jag eller Simon "föll" för huset riktigt. Det kändes inte riktigt lika bra som det andra liksom. Men vi får se det får sjunka in några dagar.

I dag har jag varit väldigt trött men det är till största del för att jag har sovit så sjukt dåligt i natt. Det är ju sååå varmt! Och vi har inte kunnat ha fönstret ovanför sängen öppet då Simon har blivit snuvig och hostig och jag vill inte förvärra det så han blir sjuk på riktigt. Så jag hoppas att det inte är lika varmt i natt.

I morgon är det Tisdag vilket innebär att jag äntligen har min klipptid! Det är så efterlängtat! Då mitt hår är vääldigt slitet just nu. Så vem vet om jag känner för det så kanske det dyker upp en bild. Man vet aldrig!

Jag tänkte faktiskt visa er ett halsband i dag som jag har gjort. Jag gör även halsband som sagt dock gör jag inte det lika ofta som jag gör andra saker men när andan faller på så görs även det. Jag har lagt in fler bilder dock är inte bilderna så bra men det är för att ni ska kunna se halsbandet på närmare håll då det inte syntes så bra på den bilden hela halsbandet finns med. Se bilder nedan.











Nej nu ska jag ta och lägga mig och sova. Det är ju en dag i morgon också.

Ha en bra dag!

/S






Kommentarer
Postat av: Saga Bolund

Goddag! vad intressant dina poster är! lär definitivt läsa dina poster igen. (: Hoppas du har en trevlig dag :p

2011-06-30 @ 17:13:22
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Susanné

Hej!



Vad roligt att läsa din kommentar! Det värmer verkligen att läsa att du gillar min blogg. :)Alltid roligt med nya (och gamla) läsare! :)



Ha en bra dag!



/Susanné

2011-07-01 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0