Dåligt med uppdateringar! Men här kommer en.

Hej!

Den senaste veckan har jag varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg. Har dock haft så mycket annat för mig så har faktiskt inte haft tid att lägga upp något. Dels har det varit Midsommar, detta firade hos min bror och sambo med 4 st vänner/bekanta. Sedan så minns jag inte riktigt allt vi har gjort men i dag har vi vart på Kolmården!

Jag har faktiskt inte varit på Kolmårdens Djurpark tidigare men detta var faktiskt verkligen se värt! :) Vi knäppte massor med kort. Och några av dem vart riktigt bra. :) Så i dag fick Volvon åka sin första längre tur och det gick så bra så men vi hade inte väntat oss annat heller.

Jag har faktiskt de senaste dagarna frostat glas på några lyktor som jag sedan dekorerat. Jag har alltså köpt omålade glaslyktor som jag sedan har frostat. Jag blev faktiskt nöjd med dem. Bild kommer lite längre ned. Jag har även två lyktor till som jag ska göra men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med dem ännu. Men jag kommer att komma på något. :) Lovar!

I morgon börjar Simon att jobba igen efter ledigheten vi har haft tillsammans. Det har varit såå härligt att vara lediga tillsammans! :) Och vi har till och med spontanköpt ett Nintendo Wii med tillbehör. Det var riktigt roligt faktiskt! :)

I morgon tänkte jag gå en promenad så jag passar på när Simon går till jobbet så får jag sällskap halva vägen. Sedan så ska jag sätta mig ned och pyssla hade jag tänkt mig. Vad det blir för något återstår att se!

Se bilder nedan på ljuslyktorna.













Så såg dem ut! :)

Ha en trevlig kväll!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0