Måndag samt visning av betongkuddarna.

Hej!

I dag var det Måndag och nu har nedräkningen till semestern börjat! Nu är det endast tre arbetsdagar kvar! Och semestern är mycket välkommen! Jag tänkte visa er de betongkuddar som jag har gjort. Har gjort i två storlekar en mindre och en större. Så har jag omålade exemplar, vit målade samt vitmålade med motiv. Se bilder längre ned. :)

I går var grabbarna ute och spelade paintboll igen som vanligt. Tydligen tog gasen slut fort i går vilket var tråkigt för dem. Men de får ut och härja i morgon igen. Vi åkte sedan upp och bowlade på kvällen det var roligt. :)

I dag har jag och Simon haft en del ärenden att uträtta. Vi träffades först pån apoteket då jag skulle hämta ut ett recept. Bara 31 nummer föra mig. det kändes bra! Sedan knatade vi vidare till Clas Ohlsson och köpte luftmadrasser tills vi ska åka till Rhodos. Sedan gick vi till frisören så jag kunde köpa silvershampoo och sedan så gick vi till systemet så Simon fick sin karton/platta med Corona.

Kvinnan i kassan (50-55 år åldern) var då verkligen en rolig prick. Då när vi kom med kartongen tittade hon på mig och småskrattade lite och sa Jahapp hihi nu ska vi allt se på legitimation hihi så skrattade hon som en häxa i barnfilmerna. Hon hade verkligen tonen som nu ska jag sätta dit dig din lille fan. Men Jahapp det kan du väl få tyckte jag. Herregud jag är 23 år och blir 24 år i november. De på systemet kan inte se skillnad på mycket måste jag säga om de tror att jag är under 20 år..

Nu är vi äntligen hemma iaf det blir soffläge i kväll och så ska vi dricka Coca-Cola. Gött!

Se bilderna nedan på betongkuddarna:





Denna ska det föreställa som om man haft huvudet på den. Ni ser att det är en grop på mitten.



Det omålade exemplaret. :)

Ja vi får allt se vad nästa pyssel blir för något. :) Hihi

Den som lever får se!

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0