Välkomstskylten är klar!

Hej!

Hoppas det är bra med er! Jag och Simon har precis kommit hem vi har varit ute en sväng vart och ätit pizza med Peppe, Mia, Emma och Blunde gott var det! :) Sedan har vi suttit hemma hos dom och kikat runt på olika grejer och pratat. Trevligt!

I helgen är jag och Simon lediga tillsammans vilket känns underbart! I morgon ska vi verkligen sova ut. Och jag känner att jag verkligen behöver det. Det har varit en jobbig vecka. Så helgen är välbehövlig..

I dag vann jag en aktion på Tradera som gjorde mig lite gladare. Det var ett läderfodral till min iPhone4 i vitt. :) Jätte fint! Så det är jag nöjd med då jag letat efter ett sådant men inte hittat men jag hittade ett på Tradera. Fick det för bara 76 kr plus 17 kr i frakt vilket jag tyckte var helt okej!

Jag är även klar med välkomstskylten! :) Jag gjorde klart den igår och jag är mycket nöjd med den faktiskt! :) Verkligen! Jag ska göra flera men har inte material till flera hemma just nu men det kommer jag införskaffa. Den var riktigt rolig att göra också. Se bild nedan hur den ser ut:





Så såg den ut. Jag längtar verkligen tills jag kan göra flera i olika stilar och modeller. :) När jag var hemma hos min bror och Mia hade Emma tagit med en pysselkatalog till mig ifrån ett företag den var jätte stor och jätte tjock! :) Åh vad roligt! Så snällt. Jag vet inte hur ofta jag bläddrar i pysselkataloger. Så den ska jag kika i och se vad jag kan beställa. Troligtvis alldeles för mycket!

Nej nu ska jag ta och måla på mina betongkuddar innan jag går och lägger mig för kvällen.

Ha en trevlig kväll och helg!

/Susanné


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0