För lika glad för det är jag men gladast är nog räven!

Hej!

I eftermiddags var jag, Simon och min bror på ytterligare en husvisning. Det går alltså inget bra för oss. Jag vet inte om det är jag och Simon som är kinkiga. Som vanligt såg huset ut som ett slott på bilderna men när vi kom dit så var det bara men nää?! Så så var det. Hade jag och Simon köpte det där och skulle fått det som vi ville skulle vi fått riva ut heela övervåningen och göra mycket nere från början. Det var verkligen hemma gjort. Var inte fackamannamässigt. Nej jag undrar om vi någongång kommer hitta ett hus? Man börjar ju fundera.. Men vi har några fler förslag som vi ska och kika på. Det är 3-4 hus som vi ska i väg och kika på. Nog talat om hus. Vi får se när det kommer.

Jag har pysslat lite de senaste dagarna. Det gör jag i princip varje kväll. Men jag håller på med en fågelholk som sagt och den tar lite tid att göra och den är ännu inte klar. Så därför tänkte jag faktiskt ta och visa något helt annat som jag har på lager. Jag tänkte nämligen visa några olivtvålar jag har gjutit. Ni undrar säkert vad det är jag inte gör för något snart? Haha. Det är i allafall olivtvålar med en doft minns dock inte vilken doft det var jag tillsatt.



Denna blev ganska ful då jag råkade sätta trycket snett och att jag sedan inte fick loss det. Detta var dock den allra första tvålen jag gjorde så bilden är ca 2 år gammal.


Denna tvål vart bättre. Kanske ska ta och gjuta tvål någon dag? Varför inte? Vi får se vad som händer och sker. Till helgen blir det nog en del pysslande iaf då kan jag ägna mig åt något längre projekt. :)

Ha det gott!

/S


Kommentarer
Postat av: Tulle

Åhhh, husletande är... Hmm... Roligt men ACK så skönt när man väl hittat rätt!

Kul att gjuta tvålar, perfekt gå-bort-present dessutom!

2011-05-28 @ 13:24:59
URL: http://www.tulle83.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0