Makeover av Fågelholkar

Hej!

Nu var det en stund sedan jag skrev igen. Men jag har haft lite att göra på senaste sedan har jag pysslat ihop nya saker som jag kan lägga upp här i bloggen.

Det jag tänkte visa i dag är fågelholkar som jag har gjort en Makeover på. Detta har jag hållt på med under Måndag, Tisdag och Onsdag kväll. Den ena av dessa ska jag ge bort till min Mor och Far då de ville ha en i trädgården. :)

Den ena holken har jag målat helvit sedan är det motiv av fjärilar, små fågelholkar och "virvlar" på. Den andra målade jag takat ljusblått (babyblå) och resten av holken vit. Denna har motiv av små djur på sig. Bland annat mini fjärilar, getingar, grisar, katter, sniglar, grodor etc.

Se bilder nedan hur de blev. :)







Kommer mer bilder på lite annat pyssel en annan dag :)

/S


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att se ditt pyssel. Har du målat motiven själv eller har du Satt på färdiga bilder. Ha det bra

2011-05-04 @ 21:41:52
URL: http://https://lekiskogen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0