Nyckelringar! Av pärlor

Hej!

I dag var det Lördag. Skönt med lite ledighet. I dag har jag som vanligt pysslat. Jag är nästan nästan klar med päronens fågelholk. Sedan har jag gjort geléljus och även gjutit tvålar som ser ut som ankor och förpackat dem som give away presenter. :) Bilder kommer upp på allt under veckan! Lovar.

Jag har även tänkt att börja med en mobil i dag. (Ingen sådan man ringer ifrån haha) utan en sådan man hänger ovanför babysängen. :) Den kommer nog ta en liten stund att göra så hinner nog inte klart denna helg.

Jag tänkte faktiskt visa er några nyckelringar som jag gjorde för ca en vecka sedan. Jag har bara totalt glömt bort att visa dem. Två av dem ska hamna på våra bilnycklar. :)



Titta nedan vilken mysig gul färg de här pärlorna har. :)



Ha det gott!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0