Glasunderlägg som svamparna i Super Mario Bros

Hej igen!

Det har varit riktigt dåligt väder här några dagar. Regn och kallt. Men nu har det klarnat upp lite. Så hoppas på fint väder i morgon! Efter denna arbetsvecka är det endast fyra arbetsveckor kvar till semestern. Det går så fort! Nu när sommaren börjar komma så längtar man verkligen efter hus! Jag hoppas att vi kommer hitta något hus den här sommaren i alla fall så att vi har ett hus till nästa sommar. Men nog om det.

De senaste dagarna har jag faktiskt pärlat. Ja ni hör rätt, det som man gjorde på pärlplatta när man var liten. Det går faktiskt att göra superfina saker med något så enkelt som pärlor! Tänkte visa några glasunderlägg som jag har gjort som ser ut som svamparna som var med i Super Mario Bros när man var liten. Ni vet de man fick extra liv, blev stor av etc.



Tycker de är så söta! Jag älskar verkligen svamparna i Mario de är så söta så! :) Dessa har jag alltså tänkt att använda som glasunderlägg. Men man kan göra mycket annat av dem också. Men just dessa har perfekt storlek som glasunderlägg. Funderar på att göra en mycket större som ska fungera som kastrullunderlägg.

Ha det gott!

/S


Kommentarer
Postat av: Alexandra Jau

Älskar den blå svampen =)

2011-05-18 @ 22:45:59
URL: http://lwordish.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0