Pyssel av hängare

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. Jag är inte så bra på att hålla en uppdaterad blogg men jag försöker så gott jag kan i alla fall. Jag har i allafall hunnit med en del pyssel sedan jag skrev sist. Men jag tänkte nu endast visa ett par av sakerna. Sen kommer kanske ett par saker i morgon eller så.

Det jag har gjort är i allafall att jag har köpt omålade trähängare. Så det är en rektangulär omålad träskiva med två krokar på. Vad man vill hänga på den avgör man själv. Det jag har gjort i alla fall är att måla dem och snygga till dem lite så de inte bara är träfärgade och tråkiga. Se bilderna neda hur de två jag gjorde blev. :)





Ha en skön kväll! /S


Kommentarer
Postat av: Shirin

Jäklar vad snygga de blev! Har du målat motiven själv?

Kram!

2011-04-17 @ 12:17:20
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0