En till välkomstskylt, jordgubbsplock och mycket att tänka på.

Hej!

I går var jag tyvärr lite slö eller snarare hade händerna fullt av annat vilket gjorde att jag glömde uppdatera bloggen. Men jag har inte glömt er! :)

Jag och Simon har väldigt mycket att tänka på och fixa nu bara men förhoppningsvis kommer allt snart vara löst och på G. :)

I går var jag och Simon och min Mamma i väg och plockade jordgubbar! :) Vi plockade massor med jordgubbar och det var väldigt billigt! Jag har aldrig sett så mycket jordgubbar i hela mitt liv, plantorna var helt röda med jordisar! Så när vi hade plockat massor så åkte vi hem mot Mamma och Pappa, där lagade Simon kyckling i currysås med jasminris. Såå gott! Sedan vart det så klart jordgubbar, glass och grädde till efterrätt!

Väl hemma så åkte jag och Simon, bror och Mia och kollade på en liten sak som hör till vårt lilla projekt som jag hoppas går vägen! Jag vill, jag vill, jag vill! Sedan gick resten av kvällen åt att rensa jordgubbar. :)

Ja vad har jag nu gjort de senaste dagarna då? Jo, jag har faktiskt gjort en till välkomstskylt. Den är ganska snarlik den jag gjorde för ett par veckor sedan men denna har andra färger på bokstäverna och sedan har den ett lite annat mönster på dekorationen samt några silverhjärtan. :)

Jag kommer även sätta fast ett snöre så man kan hänga upp den.

Se bilden nedan hur den blev:




Så såg den lilla rackaren ut. :)

Nej, nu ska jag ta och fixa lite och så får vi se vad denna dag har att bjuda på. Ha det bra!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0