Slussbruden, fint väder och en ram iordninggjord med bladmetall

Hej!

Nu är det ett par dagar sedan jag uppdaterade igen. Det är för att det är sommar. Jag lovar att det kommer bli bättre till hösten! Då kommer det bli många pysselkvällar när mörket tätnar.

I går så var jag, Simon, Peppe, Mia, Emma och Blunde på en tur med Slussbruden då de hade Tacokryssning. Kryssningen var mellan 19-23 och då åkte man från Slussen och sedan runt hela kanten/kusten (kanske inte heter kust när det bara är en sjö) och sedan tillbaka längst andra kanten/kusten. Maten var god, trevlig sällskap och båttur. Absolut något jag rekommenderar er att göra och jag skulle absolut göra om det! Det var en fin tur!

I morgon när så har jag faktiskt tänkt att ta mig i kragen och ta och pyssla lite då jag har en del idéer som jag inte har gjort verklighet av ännu. Men det börjar bli dags tycker jag.

I dag var Mia och Emma i väg på loppisar och till min glädje så hittade de ett par jätte stora träskor. Alltså prydnadsgrejer inte sådana man går i. Jätte fina! Dessa ska jag ta och måla. Jag ska sätta upp ett kort på bloggen så ni får se dem kanske i morgon. :)

I dag tänkte jag faktiskt ta och visa en ram som jag har ordnat till. Det har en gång varit en omålad träram men jag har satt på bladmetall i guldfärg och sedan satt på ett par tryck. Det är två tryck av klockor, sedan är det lite krumelurer. Har dock inte satt i något foto ännu är det standardfotot som ramen köps med som sitter i. Se bild nedan hur den blev.



Så såg den ut. Jag har även gjort en i silver som jag kommer att visa er någon dag. Så håll ögonen öppna. :)

Skulle någon vara intresserad av en liknande ram är det bara att hojta! :) Eller något speciellt ni skulle vilja se i bloggen? Säg bara till.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0