cruising plus anktvålgjutning! :)

Hej!

Nu har jag varit lite lat denna vecka och inte uppdaterat på några dagar. Men nu är det dags igen. I dag är det kristihimmelfärdsdag vilket innebär att jag varit ledig i dag. Simon började inte jobba förrän klockan 15:00 så vi åt lyxfrukost ihop sedan så tog det lugnt. Nu under kvällen så har jag, bror, Mia, Emma, Christina och Ove varit ned på cruisingen som är nere på stan. Jag är inte alls intresserad av gamla rostiga fulbilar egentligen. Men vi brukar nästan varje gå ned på cruisingen. Det är trevligt att umgås bara. :) Så det var en trevlig kväll.

Vi gick även förbi Simon på jobbet och sa hej och tog en fika med honom vid 21:00 tiden när vi tog en liten paus ifrån crusingen. Jag drack då en såå god läsk. Det var smultronsoda ifrån nygårda. Grymt god! Alltså inte hallonsoda utan smultronsoda. :) Det bästa av allt var att den var helt rosa!

Jag har inte hunnit visa er de tvålar som jag gjöt i helgen så jag tänkte ta och visa er dem nu. Jag har gjutit tvålar som ser ut som ankor så har jag färgat tvålmassan gul och satt citrondoft på den och sedan förpackat dem i cellofanpåsar och satt små färgglada bjällror på dem. En fin give away till någon. :)

Jag funderar på att ha en liten tävling på bloggen inom kort då man kan vinna någon av mina saker jag har gjort. Vad tycker ni om det? Jag har inte bestämt mig hur tävlingen skulle vara eller vilken sak man skulle vinna. Vad skulle ni vilja vinna för något om ni vann? Mja värt att fundera på!







Här om någon dag kommer jag även ha ett Super Mario Bros race då jag ska publicera alla Super Mario pärlplattor jag gjort då det har blivit ett gäng nu varav ni bara har sett en bråkdel av dem. Så håll utkik! De kommer inom kort. :)

Ha en bra kväll!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0