Mini träskor som brosch samt budgivning.


Hej!

Så var det dags för ett till inlägg. Herregud vad varmt det är! Jag klagar inte, jag tycker bara det är lite kvaft? (stavas det så?). I går var jag verkligen helt galet trött! Jag gick och lade mig 20:40 vadå pensionär? Höhö. Men i dag tror jag att jag är lite piggare.

I dag tänkte jag visa ett par mini träskor som jag har målat i gul färg. Väldigt enkelt. Som jag sedan fäst ett silverband på och en säkerhetnål. Denna ska fungera som en brosch. Jag vet att Mamma gjorde en sådan till mig när jag var liten. :)

Jag kom även på att jag glömde visa en annan Super Mario pärlplatta som jag gjort. Så den finns även nedan.





Denna föreställer den köttätande växten som kommer upp ur de gröna rören i Super Mario som kan döda Mario. Tycker den blev ganska bra. :)

Nej nu ska jag spela lite Angry Birds. :) Hihi

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0