Börjat med glasunderlägg av minipärlor

Hej hej!

Då var Måndagen här igen! Men dagen gick ganska fort som vanligt. I dag så köpte jag de där mini pärlorna som jag skrev om. Dock köpte jag ett bland paket. Jag kommer köpa enskilda färger snart men de beställer jag på hemsidan.

Jag köpte mini pärlor för att det är lite pilligare och det blir mer detaljerat och man kan göra mindre motiv. Jag började med glasunderlägg i dag som jag ska ge till min bror. Så jag ska göra några svampbob fyrkant med minipärlor. Dessa ska agera underlägg till drinkar. :) Men de färgerna jag behöver tog slut så jag lär vänta med att göra klar dem tills jag får hem mer av korrekt färger. Hoppas de kommer hem fort.

Tänkte även visa er hur de stora svamparna vart som ska agera kastrullunderlägg. :) Jag gjorde en gul och en lila. Se bild nedan!





/S


Kommentarer
Postat av: Sabine

- åh vad fina dom är! :) här är en länk till broderiet som jag gör: http://margaretha.se/butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-433060, fast jag har köpt en silvrig ram till istället, tyckte inte den gröna var nå fin :)



tänkte att du kanske vill se! jag kan inte lägga upp de i min egen blogg, för jag vill inte att mamman till lilla wilma ska se det :)



kram!

2011-05-24 @ 15:03:04
URL: http://sabinegrondahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0