Favorit i repris! Målat en till barnklädhängare!

Hej på er!

Fredag i dag vilket innebär helg!! Jätte skönt :) Sverige är även i VM-final i Hockey vilket också är bra! Nu håller vi tummarna för att vi tar hem det!

Jag sitter och väntar på att mina vita iPhone ska komma. Men den kommer troligtvis komma under nästa vecka! :) Härligt!

Har inte gjort allt för många pysselgrejer denna vecka. Men det blev en favorit i repris då en jag känner ville ha en sådan efter att ha sett den förra jag målade. Alltså en klädhängare för barn. Fast absolut vuxna kan ha den med. :) Men kanske är lite liten hehe! Så jag har alltså målat en till sådan men med lite andra färger och sedan så vart så klart fönster och dörrar etc lite annorlunda.

Under helgen hade jag tänkt mig att måla ett par till träskor. Jag har en lite idé på lut hur jag ska göra dem. Men jag ska fundera lite till på den tills jag sätter penseln i handen! Jag ska även måla klart en bricka som jag har börjat måla på. Vi får se hur den blir när den blir klar. Båda sakerna kommer naturligtvis upp på bloggen då de är klara.

Det börjar även bli dags att beställa mer pysselgrejer då mitt förråd på detta börjar ta slut. Jag har inte allt för mycket kvar som jag kan pyssla med. Men liite saker har jag. Vi får helt enkelt se vad det blir. :) Jag har dock sett en jätte stor Fågelholk på Panduro som jag är så jäkla sugen på!! :) Låter som en riktigt pensionärsvarning att man är sugen att köpa en fågelholk. Men det är inte för fågelholkens skull att ha den ute utan för att få måla den. :) höhö. Får se om jag köper den eller inte.

Se bild nedan på den nya barnklädhängaren denna har redan levererats till beställaren men hann ta kort på den innan. :) Då jag tar kort på alla grejer innan de åker i väg om de inte hamnar i mitt föråd förstås. :) hehe





Har även en del andra grejer som jag kommer lägga upp inom kort och visa er. Bland annan geléljus jag har gjort, några tavlor som har målats etc. Så håll utkik! :)

Ha en skön helg!

/ S


Kommentarer
Postat av: Sabine

Heej :) Ja, jag har gjort bilden själv till min header, hade tråkigt en dag och pysslade ihop det! Kul att du börjat läsa min blogg :)

2011-05-13 @ 22:05:49
URL: http://sabinegrondahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0