Geléljus limegrönt och rött! Samt glasögon av pärlor ;)

Då var det dags för ett till inlägg.

Jag har gjort klart några pärlplattor. De har varit färdigpärlade men jag har inte orkat stryka dem men detta har jag gjort i dag efter jobbet. Jag har en hel del saker jag inte har hunnit visa än har jag kommit på nu när jag tittat i mina vrår över saker jag gjort på senaste tiden.

I Lördags gjorde jag i allafall geléljus. De jag gjorde gjorde jag limegrönt och rött. De vart riktigt fina! :) Sedan så satt jag i citrondoft så att de ska lukta lite gott! På bilden ser dock det gröna lite "bubbligt" och "grumligt" ut men det är det inte. Det är helt klart. Det som gör att det ser grumligt ut på kort är att jag haft i glaskristaller i det för att det ska se snyggt ut. Men det syns bara IRL.

 

Jag ska även visa de där pärlplattorna som jag har gjort som lyser i mörkret som man ska ha på väggen eller i taket i sovrummet. Men jag måste komma på hur jag ska fota dem. Eftersom när jag fotar dem i mörkret så är slutartiden på kameran mycket längre vilket innebär att man måste hålla kameran helt blixtstilla men det klarar inte jag av. :) Hihi måste ha ett stativ till kameran för att kunna ta dessa kort. Men det kostar en del att köpa det. Så vi får se hur jag löser det på något bra sätt.

I dag tänkte jag faktiskt visa två saker. :) Tänkte även visa de där löjliga glasögonen som jag pärlade ihop en kväll. :) Haha Simon fick vara modell för ett par och det andra fotade jag mig själv. Korten kanske inte vart så bra men det är som sagt själva glasögonen ni ska titta på och inte på mig. :P





Haha japp så vart dem. :)

Dock inga glasögon som kommer användas något mer. Men i allafall! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0