Målning av små träskor med minifötter på. :)

Hej igen!

Vilket härligt väder vi har haft i helgen! :) Underbart! Har varit en jätte skön helg verkligen och sedan har det varit väldigt härligt väder i dag också. Varmt och skönt!

Sedan var ju Rättviksmarknad i helgen. Vi tänkte först åka upp på Söndagen men kom sedan på att vi inte orkade.

I Fredags så pysslade jag lite igen. Det jag gjorde var att jag målade ett par mindre träskor. Jag målade de vita på utsidan och marinblå på insidan sedan så målade jag små minifötter med samma marinblå färg. De blev faktiskt söta. Sedan var de roliga att göra. Roligt att pilla lite med små saker. :)

Se bilder nedan på träskorna. :)







Ha det gott!

/S


Kommentarer
Postat av: Alexandra Jau

Vad fint du målar!

2011-05-14 @ 12:59:55
URL: http://lwordish.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0