Gjort omålad träram så att den ser gammal och sliten ut

Nu var det några dagar sedan sist igen. Snart är det Påsk och vår nya soffa har äntligen kommit. Som vi har längtat. En husvisning har även klarats av men jag åkte inte ens dit då Simon, bror och pappa kunde konstatera att det var sjukt mycket renovering. Men så är det!

Jag har i alla fall målat en ram. Det var från början en omålad träram som jag har målat och sedan gjort så att den ska se gammal och sliten ut. Roligt faktiskt! Jag har ännu inte kommit fram till vad jag ska ha för kort i den, om jag ska ha den själv eller vad som ska ske med den. Men det var i alla fall roligt att göra den!

Vi får se om jag hinner göra något under påsken. Men något litet ska jag nog hinna med. Det ska nog inte vara något problem. :) Jag ska även komma i håg att fotogradera min Mammas kvast som jag även gjorde om så ni får se den.

Här kommer i alla fall en bild på ramen.



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0