Makeover av Pistavakvast

Japp. Mitt senaste projekt är att fräsha upp och snygga till min egen pistavakvast samt min Mors. Jag har dock inte något kort på min Mors men det kommer.

Min har jag i alla fall målat vit sedan har jag snyggat till den med lite "sega råttor". Det har jag dock tagit kort på. Vart riktigt nöjd faktiskt! Lite finare en en tråkig omålad kvast. Dett tar ett par timmar att ordna en kvast hyffsat snyggt men det är det värt sedan är det roligt att pyssla lite.

Nej nu så ska jag sätta igång med städningen igen så att det blir klart någonting. Dock är det tråkigt att städa men det är skönt sen när det är klart när man har rent och snyggt hemma. :)

Se bilderna nedan på kvasten!









Ha en bra kväll!

/S


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitsnyggt! Du är ju jätteduktigt på att måla :)

2011-05-10 @ 06:53:02
URL: http://simplyneah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0