Ännu en tavla och goda besked. :)

Hej på er!

Gårdagen gick väldigt fort faktiskt jag satt och spelade Super Mario Bros under morgonen och förmiddagen sedan kom ett par sotare och sotade fläkten och ventilationen i badrummet. Var något som skulle ske i hela föreningen. Jag skjutade även ned Simon till jobbet vid 10:30 tiden.

Sedan tog jag en promenad på nästan 6 km vilket jag är nöjd med. Jag använder en applikation i iPhonen som heter RunKeeper som jag tycker är mycket bra då säger en röst hur långt man har gått, vad man har för medeltid per kilometer, hur länge du har gått etc. Du väljer då hur ofta du vill att hon säger detta. Jag har var 5:e minut. Sedan när man har gått klart kan man kolla mycket mer också (kan man även gör medan man går men blir så knöligt och man går fort). Då kan du se hur många kalorier du bränt när under promenaden du gick som snabbast etc sedan sparas denna till de övriga aktiviteterna du gjort (du kan välja många aktiviteter som löpning, simning etc) Dock vid simning får man föra in det manuellt i appen efteråt det brukar inte bli något bra att simma med telefonen. Man får även ett mail med sitt resultat jag tycker det är jätte bra! Sök på RunKeeper i appstore. :)

På Fredag ska jag och Simon och fyra till åka Slussbrudens Tacokryssning. :) Det ska bli riktigt trevligt! Verkligen! Tacos är alltid gott och åka båt samtidigt så kan det inte bli annat än trevligt. :) Ska bli roligt!

Jag tänkte faktiskt ta och visa er en av mina tavlor som jag hittade här i vår klädkammare (Vår klädkammare innehåller mycket förutom kläder) här om dagen. Även denna är det hjärtan på. Mycket ovanligt. Denna är målad på en Deep Canvas med akrylfärg. :) Det går ganska fort att måla en tavla om man vet ungefär vad man ska måla. Jag kan tycka att det är fint att ha en tavla upphängd någonstans i hemmet som inte varenda kotte har. Visst sådana tavlor har jag några av också som Lasse Åberg och så men det är fint med båda delar. :)

Denna hänger dock inte uppe. Hängde endast upp den då jag tog kortet. Denna bor i klädkammaren just nu.





Så såg den ut. :)

Nej, nu ska jag ta och åka upp till Ica och köpa ingredienser så vi kan göra en sås till Laxen som vi ska äta i kväll. :)

Ska även komma i håg de där Coca-Cola glasen som ligger i baksätet som vi glömde i går då vi åt på McDonald's. Inte så nyttigt men man får slarva ibland. :)

Ha det bra!

/S


Kommentarer
Postat av: Sabine

Heej :) Den heter BlogWriter, jag tror den kostade 7 eller 15 kronor, men det är den värd :)



Annars då, allt bra med dig nu när du har semester?



Jag tänkte att vi skulle försöka ses någon dag, men nu har ju jag gått och blivit typ dundersjuk, så vi får göra det när jag har frisknat till :)



Kram på dig!

2011-07-05 @ 22:21:43
URL: http://sabinegrondahl.blogspot.com/
Postat av: Sabine

Skönt att allt är bra med dig :) Det tycker jag absolut att vi ska göra, så fort jag har frisknat till lite! Och när vi har tid och sådär.



Såg även att du har börjat använt den där träningsappen som jag tipsade om, visst är den bra? :) Jag tycker att det är mycket roligare att gå ut och gå när man använder den :D



Nu har jag faktiskt fått fingrarna ut och skrivit ett lååångt blogg-inlägg, kändes som att det var på tiden :)



Kram på dig!

2011-07-05 @ 22:41:45
URL: http://sabinegrondahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0