Målat och fixat omålad träram.

Hallå Hallå!

I dag var det minst lika kvaft (stavas det så?) som det var i går. Riktigt kvaft! Men i dag har det varit mer mulet men det klarnade en stund på dagen och sedan så blev det helt mulet igen nu på kvällen.

I dag har jag scannat in och mailat några papper till banken vi får se vad de säger. Jag håller tummen i alla fall! Sedan så skulle jag fixa mat till Simon kom hem (fisgratäng med färskpotatis och hemmagjort remouladsås) men jag vill alltid göra remouladsåsen själv då jag inte tycker det smakar lika bra att göra den på köpt majonäs. Men det var såå sjukt varmt så det ville inte gå ihop så det blev en majonäs så efter 3-4 försök blev jag så frustrerad så jag ställe mig med elvist, ägg, olja etc och öppnade kylskåpet och gjort majonäsen där inne och då gick det helt perfekt bra! Så lite kyla var det som behövdes. :)

Jag och Simon har hyrt ett par filmer som vi tänkte sätta oss och se på då ingen av oss var sugen på att spela tv-spel i dag så det får bli film istället. Skulle dock passat bra med en AC här inne. :)

Jag tänkte visa er en träram som jag har gjort iordning. Från början var den en vanlig omålad träram. Men jag har gett den lite färg samt satt på ett par trähästar som dekoration. :) Dock finns det inget kort i den så ni får ha överseenede med det. :)

Se bilden nedan på ramen:



Ramen i sin helhet



Den röda hästen i vänster överkant.



Den vita hästen i vänster nederkant.

Ja så såg den ut. Har ett par till ramar på lager som jag ska fixa till. :) Hur dem kommer se ut är en annan historia! :)

Nu ska jag gå och titta på film med Simon.

Ha en bra kväll!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0