Äntligen kommer bild på Mors pistavakvast!

Hej på er!

Ännu en helg till ända.. Varför går det så fort för? Jag har varit galet trött den här helgen faktiskt. Men lite saker har hunnits med ändå. I Fredags var jag ut och hälsade på päronen eftersom Simon jobbade kväll. I går så kom det ett galet skyfall verkligen men efter det åkte jag till Peppe och Mia och satt ute med dem på verandan hela kvällen. Det var skönt och trevligt. :)

I dag skulle grabbarna spela paintboll men då började det så klart att ösregna. Men runt lunch så vart vädret bättre så de kunde ge sig i väg. Simon fick ett skott på halsen så han har lite små sår där nu. Men är man med i leken.. :)

Jag har i allafall äntligen tagit kort på Mammas pistavakvast. Det är säkert 1,5-2 månader sedan jag gjorde den. Men jag tänkte ta och visa den för er i dag. Den blev jag faktiskt ganska nöjd med. :) I dag har jag även gjort kuddar i betong såg det i en bok som Emma hade. Hon testade även att göra sådana förra helgen. Vet dock inte hur de blev men jag testade att göra egna i dag. Den ena har jag tänkt att måla. Hur de blev får ni troligtvis se till helgen om jag hinner måla den så att säga. Men den som lever får se. :)

Jag håller även på med en del zenitlera figurer som kommer att komma upp på bloggen inom kort. Jag är dock inte riktigt klar med alla saker. Vad det är för prylar får ni vänta och se!

Nu ska jag ta och pyssla klart några av zenitlera figurerna så att de kan komma upp snart sen ska jag se på 2 ½ men. Jag och Simon ska även äta smulpaj med vaniljsås! :) Gott!









Ha en bra kväll!

/S




Kommentarer
Postat av: Karin - Det vita Timmerhuset

Hej!



Tack för ditt besök i min blogg. Typsnittet heter scriptina och finns att ladda ner på nätet.



Ha det gott!



// Karin

2011-06-13 @ 14:32:12
URL: http://timmerhus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0