Gjutning av rabarberblad.

Hej!

Som ni kanske vet så gjöt jag lite betong under söndagen. Bland annat rabarberblad. Dessa hade nu brunnit klart så jag var ut till Mamma och Pappa i dag och kollade hur de blev och de blev bra. :) Dock är det lite pilligt att ta bort bladen men det gick. :) Längtar till kuddarna är klara också! Men måste först införskaffa mig färgen så jag kan måla dem. Men de blir nog klara inom kort. :)

Jag behöver snart beställa mer grejer ifrån Panduro då saker och ting nu börjar sina igen. Då jag märker att lite små saker här och där saknas då jag är mitt uppe i ett pysselprojekt. :)

I morgon är det Torsdag, jag tycker veckan faktiskt har gått relativt fort måste jag säga. Känns skönt! Nu är inte nämligen inte alls långt kvar till min semester. Och det bästa av allt är att jag och Simon är ledig denna helg tillsammans och sedan från Midsommarafton är vi lediga nästan en vecka tillsammans. :)

Nej nu ska ni få se hur rabarberbladen vart!



Blev faktiskt ganska nöjd. Glömde dock ta kort ifrån sidan. Den är ganska välvd så man kan antingen bara ha den som trädgårds dekoration eller så kan man ha den som ett fågelbad.

Nej nu ska jag ta och fortsätta på den välkomstskylten som jag pratade om i går medan inspirationen finns! :)

Ha en bra kväll!

/S


Kommentarer
Postat av: Sabine

Hallå! Va du ledsen idag när du gick hem från jobbet? Det såg så ut men jag ville inte fråga :(



Kram på dig!

2011-06-17 @ 22:06:21
URL: http://sabinegrondahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0