Jätte kotte som fått en makeover!

Hej allesammans!

Nu är jag här igen! I dag har verkligen varit en varm dag men jag klagar inte för jag älskar värme! :) Dock kom det lite regn och åska på kvällskvisten. I dag har jag även tagit mig tid för en lite längre promenad Go me! Yepp mycket bra!

Tänkte även berätta om en lite rolig men kanske lite pinsam incident från i går när vi var och badade. :) Haha jag gapskrattar verkligen i tanken. Jag, min sambo, bror, Mia, Emma och Blunde skulle ta ett kvällsdopp och jag lovar att jag knöt min överdel med dubbelknut men av någon underlig anledning som antagligen bara jag kan ordna så vips så lossnar knuten och japp min överdel åker ner. Haha pinsamt! :) Men ett gott skratt förlänger livet sägs det ju så den flashen bjuder jag på. Så nu lägger jag det bakom mig. :) Ett minne att skratta åt när man sitter på hemmet sen.

Jag tänkte faktiskt ta och visa er en jätte kotte som jag gav en makeover i vintras då jag ville ha något i vårt fönster bredvid entrédörren. Så jag införskaffade mig en STOR kotte och sedan lite små grejer. Lite lack, olika sorters glitter, lite band etc och så skred jag till verket. Slutresultatet vart nedanstående kotte:




Så såg den ut. Det syns inte så bra på bilden men jag har fäst ett rött band i kotten så man har möjlighet att hänga upp den sedan så glittrar kotten i 4 olika färger.

Det var allt för mig i dag. Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll/natt! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0