Jordgubbar av zenitlera samt klippning och färg!

Hej hej!

I dag har jag varit och klippt mig! :) Och färgat håret! Och jag är verkligen jätte nöjd! :) Min frisör är så bra! :)Tack Lisa! Så härligt att få bort allt det slitna! Och även få en kallare färg i håret. Var tidigare varmblond men har nu färgat det kallblondt med svart/lila slingor. Kort kommer längre ned.

I förrgår gjorde jag även klar några av de jordgubbar jag håller på med i zenitlera som jag tänkte visa er, dock blev inte alla klara då jag fick slut på lite saker. Men de kommer bli klara inom kort. :) Jag har även börjat med en välkomstskylt som förhoppningsvis kommer bli klar till helgen. Vi får se hur den blir!

Nej nu ska jag ta och fortsätta med välkomstskylten se nedan på jordgubbarna och nya frisyren. :)



Söta faktiskt tycker jag. :)



Nöjd! :)

Ha en bra kväll! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0