Två dagar kvar

Hej!

Ja nu är det bara två dagar kvar till semestern! :) Ska bli skönt. Men jag har mycket att göra fram tills dess, hoppas jag hinner klart med allt bara. Jag har inte hunnit med att göra något pyssel sedan betongkuddarna blev klara men jag tänkte därför visa er en sak jag gjort tidigare. Det är en pärlplatta som en del småflickor skulle gilla kan jag tänka mig. :) En Hello Kitty! :) Hehe



Där hade ni den. :) Ganska söt faktiskt. :)

Jag och Simon har varit och tittat på en cykel till Simon som han kan cykla med till jobbet. Men det var ingen som föll i smaken så kärringhondan får duga. :) Måste dock byta däck på den först!

När min semester börjar så ska jag allt börja med ett litet projekt jag. :) Men vad det är, är en hemlis. :)

Hihi

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0