Målning av tavlor.

I går (Fredag) så tog jag en tur till Panduro och köpte några Canvas då dom hade 30 % på canvas. Jag behövde 3 stycken då jag ska måla tre tavlor till föräldrarnas vardagsrum då det är omgjort.

Så jag tog och målade tavlorna i går eftermiddag/kväll då jag ändå inte hade något för mig. Men den vita färgen tog ju så klart slut! Jag som hade tänkt att måla med vid bakgrund. Men det fick bli silver istället då det fanns att tillgå hemma. Det vart en 60 cm x 50 cm samt två stycken 30 cm x 30 cm tavlor. Se bilder nedan:









Är dock inte alls nöjd med den tredje och största tavlan. Men huvudsaken är att dom som ska ha den är nöjd! Men jag är det inte! Jag skyller på att det var för att den vita färgen tog slut..

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0