Tripp till Ikea samt kort på Mario i groddräkt.

Hej!

Då var det redan söndag. Herre jävlar vad fort helgerna går! Jag förstår inte bara! Men det är inte allt för länge kvar till semestern. I dag har vi varit på IKEA. Det var lite smått och gott inhandlat. Bland annat några ramar, glasburkar till alla mina pärlor, glas som jag ska göra geléljus etc. Så det vart en del. Sedan får jag naturligtvis inte glömma Simons kap på IKEA en stoor mjukis morot. Den så kallade Herr Morot. Haha!

I går pysslade jag en del. Vart pärlplattor även då. Gjorde faktiskt två par glasögon. Haha. Har tagit kort på dem så de kommer om några dagar. Dock endast en plojgrej. Sedan har jag gjort lite andra motiv. Jag har även tänkt att beställa mini mini pärlor och göra motiv med. De pärlorna är så små så man måste ha en pincett. Får bara se när jag kommer mig för att beställa dem. Föresten! Jag gjorde även någar nyckelringar i går! Bild kommer även på dem!

Nu sitter vi bara och degar i soffan. Skönt det också och ta det lugnt på Söndagkvällen.

Känns så jäkla underbart att det  är vår och sommaren snart är här! Då lovar jag att systemkameran åker fram och bilder kommer tas! :) Tänkte lägga upp någar foton jag tagit inom kort också. Så håll utkik!

Här kommer en pärlplattefigur som ni säkert känner igen från när ni var små om ni spelade Super mario bros 3. I vattenvärlden kunde man få en groddräkt vilket innebar att man hoppade som en groda och simmade väldigt fort. Så här nedan är en pärlplatte som mario i groddräkt. :)



Ha en trevlig kväll!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0